Homemade Coffee Oat Scrub 100% Organik

Perkenalkan scrub coffee khas untuk muka dan badan.. coffee scrub  ni lain ckit tau..sbbnya mix dgn oat..COFFEE OAT SCRUB..bukan scrub coffee yg biasa dijual dipasaran tuu yaa..heheehe

Banyak kebaikan coffee oat scrub ni..kebaikan scrub coffee + scrub oat..so hasilnya berganda2..😬😬

COFFEE OAT SCRUB dihasilkan dgn 100% bahan organic, homemade tau ! bukan dari kilang..
"ZERO" bahan kimia..so dijamin selamat ! selamat ! selamat !

"TAK KENAL MAKA TAK CINTA "




4 bahan je yg diguna utk buat coffee oat scrub..100% organic homemade ✌

1) SERBUK KOPI
Kopi baik utk kecantikan tubuh, kecantikan wajah, kecantikan kulit, kecantikan rambut dan sebagainya. Sebenarnya manfaat kopi tidak hanya untuk diminum, tetapi kopi juga  digunakan untuk perawatan wajah dan tubuh, seperti dibuat masker/scrub dan sebagainya.

2) EKTRAK OAT
Oat merupakan suatu jenis makanan yg kaya dgn kandungan serat.Oat jugak mempunyai byk kelebihan utk kecantikan kulit terutamanya muka.Oat mampu menyerap minyak berlebihan pd kulit kita yg menjadi punca jerawat.Oat juga dapat mencerahkan tona kulit dan mghaluskan tekstur kulit yg kasar.Dan yg plg penting kandungan protein dlm oat dpt melindungi kulit dari bahan kimia dan pancaran sinar UV.

3) SHEA BUTTER
Shea butter juga memiliki kemampuan sebagai penyembuh untuk berbagai jenis penyakit kulit seperti eksim, ruam, bintik2 hitam dan bekas luka di kulit.Ia juga membantu melembutkan kulit kering dan membuat kulit jadi lebih halus.

4) JOJOBA OIL
Biasanya jojoba oil dimanfaatkan sebagai produk perawatan rambut, luka terbakar, jerawat, dan sebagainya. Jojoba oil tidak berbahaya..banyak digunakan untuk perawatan luar tubuh seperti rambut dan kulit.






Harga: 
1 bekas RM28
Postage RM8sm/ RM12ss
Free gift


Berminat? Cepat-cepat dapatkan HOMMADE COFFEE OAT SCRUB 100% ORGANIK sekarang!
Whatsapp Cik Yati - 017-2429384 atau Cik Syima - 010-5038902

Comments